Usein kysyttyä

1. Tuotteen vaihto ja palautus
  • Verkkokaupasta tehdyille tilauksilla 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. 

Vaihto- ja palautus oikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, asentamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote on palautettava 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Ohjeet palautukseen : Laita palautettavat tuotteet laatikkoon, ja vie lähimpään postiin. Mainitse postissa, että kyseessä Asiakaspalautus sekä tunnus: 608024. Vähennämme palautettavasta summasta 7€, Postin asiakaspalautuksen postituskuluja. Palautus suoritetaan aina samalle maksutavalle millä tilaus on tehty. Liitä palautuksen mukaan lähete, jossa vapaamuotoisesti kirjoitettu että kyseessä on palautus.
Verkkokaupasta ostetun tuotteen voi palauttaa myös suoraan myymälään!

Ohjeet tuotteen vaihtoon : Yllä olevan palautusohjeen mukaisesti tuotteet takaisin meille, ja tee uusi tilaus verkkokaupan kautta haluamistasi tuotteista.

Voit myös lähettää paketin omakustanteisesti, mutta tässä tapauksessa tulee varmistaa että paketti jaetaan liikkeen ovelle asti.

Vähennämme palautettavasta summasta kohtuullisen korvauksen mikäli alkuperäinen pakkaus tai tuotteessa kiinni olevat laput puuttuu / ovat irti.

  • Myymälästä ostetuille tuotteille tarjoamme 14 vuorokauden vaihto-oikeuden. Vaihto-oikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, asentamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita.
2. Tuotteen takuu ja reklamaatio?

Kaikilla Hi5Bikes:istä ostetuilla tuotteilla on luonnollisesti valmistajan myöntämät takuut. Takuun pituus riippuu valmistajasta. Takuut yleisesti kattaa materiaali- ja valmistusvirheet. Takuu ei kata tuotteen laiminlyönneistä aiheutuneita vaurioita. Hi5Bikes käsittelee takuuasiat, mutta tuotteen valmistaja lopulta vastaa kuuluuko vaurio takuun piiriin. Käsittelemme vain meiltä ostettujen tuotteiden takuuasiat. Asioiden hoitaminen lähtee parhaiten käyntiin lähettämällä sähköpostia meille.

3. Onko Hi5Bikes pelkkä nettikauppa?

Nettikaupan lisäksi meillä on myymälä Helsingin Herttoniemessä osoitteessa Puusepänkatu 11.

4. Pitävätkö nettikaupan saldot paikkansa myös myymälässä?

Kyllä. Mikä on tilattavissa netistä on saatavissa myös suoraan hyllystä.

5. Huollatteko pyöriä?

Huollamme kaikki pyörät merkkiin tai malliin katsomatta! Jos kyseessä on laatikkopyörä (tai joku muu fyysesti ”normaalia” kookkaampi pyörä) otathan yhteyttä niin sovitaan pyörän säilytykseen liittyvistä toimenpiteistä.

6. Oletteko auki myös viikonloppuisin?

Kyllä olemme. Myymälä palvelee arkisin 10:00-19:00 sekä lauantaisin 10:00-15:00.

7. Voinko ostaa pyörän osamaksulla?

Tarjoamme Resurs Bankin rahoitusta meiltä tehtyihin tilauksiin. Verkkokaupan puolella on myös käytettävissä Paytrailin tarjoamat osamaksuvaihtoehdot.